Wednesday, January 12, 2011

Sakura Ceria

SAKURA, 8 Januari 2011 :


Barisan Jawatankuasa Kolej Sakura (JPK) telah mengadakan satu program yang dinamakan Sakura Ceria.Program ini bermula pada jam 2.00 petang dan melibatkan semua warga kolej yang diadakan di Bilik Seminar.Antara aktiviti-aktiviti yang dijalankan adalah gotong royong, ‘bila angin bertiup’ , potluck , ‘puzzle deluxe’ dan teka silang kata.


Program ini juga disertai dengan amanat Puan Pengetua, Puan Rafeah Binti Wahi.Dalam kesempatan mengadakan program Sakura Ceria, pihak kolej mengambil peluang berkenalan dengan pelajar-pelajar baru ambilan Disember 2010.


Sakura ceria dimulakan dengan sesi gotong royong membersihkan sekitar Sakura dan apartment pelajar dan berakhir satu jam kemudian.Program ini diteruskan lagi dengan aktiviti-aktiviti yang disediakan oleh pihak JPK.Aktiviti sebegini telah menjadi satu kewajipan bagi pihak warga Sakura bagi mengeratkan lagi silaturrahim.


Selain itu, Sakura Ceria dapat memberi pendedahan kepada para pelajar terutamanya pelajar baru tentang hidup bermasyarakat.Program Sakura Ceria berakhir tepat jam 6.00 petang.

1 comment:

  1. Pernah melihat TTSKK = Teka Teki Silang Kata Kelopak?!
    -
    http://www.typophile.com/node/51401
    http://powerwordpuzzles.com/sunbursts/
    http://typophile.com/files/Krosslang.pdf
    http://typophile.com/files/Key-Whls.pdf
    http://typophile.com/files/16-petals.pdf
    http://typophile.com/files/K-flower.pdf
    -
    Melompat Lebih Tinggi + Semoga Berjaya
    http://typophile.com/node/74436

    ReplyDelete